Ukraina

Mange har spørsmål rundt Russland sitt angrep på Ukraina og korleis dette vert handtert i Norge. Les kva kommunen gjer og kvar du finn nasjonal informasjon.

Informasjon frå nasjonale myndigheiter

Registrering i Råde

Alle ukrainarar må registrere seg på Nasjonalt ankomstsenter i Råde. Dette gjeld også dei som allereie har familie busett i Stad kommune.

Å verte registrert som asylsøkar er viktig for mellom anna å utløyse rett til økonomisk stønad, mottaksplass/bustad, helsetenester, barnehage, skule osb. i det norske samfunnet.

Mottak av flyktningar i Stad kommune

I løpet av 2022 og 2023 har Stad kommune busett 150 flyktningar, dei fleste frå Ukraina.

I 2024 skal Stad kommune ta imot 45 flyktningar.

Dei som er registrerte og blir busett etter avtale med IMDi vil ha rett til å delta i introduksjonsprogrammet og dermed få opplæring i norsk, samfunnskunnskap, foreldrerettleiing og livsmeistring. Barn vil ha rett på barnehageplass og opplæring i skule, og alle har rett til helsehjelp og stønad til livsopphald som andre innbyggjarar.