Norsk lesing
2tx45min 1- 4 kl
2tx45min 5-7 kl
pr. veke
|
Leseverkstad. - Undervisning i lita gruppe. - Hjelpe dei elevane som ligger i gråsona. - Tilbodet er tidsavgrensa. Fleire grupper / elever får tilbodet gjennom året.
|
- Leseflyt - Leseforståing - Ordforråd
|
Matematikk grunnleggande
1tx45min 1-4 kl
1tx45min 5-7 kl
pr. veke
|
Matematikkverkstad. - Undervisning i lita gruppe. - Hjelpe dei elevane som ligger i gråsona. - Tilbodet er tidsavgrensa. Fleire grupper / elever får tilbodet gjennom året.
|
- Konkretisering: Pengar, meterstokk klossar, terningar osv. - Dei fire rekneartane - Automatisering o Multiplikasjonstabellen - Tallforståring - Prosedyrekunnskap - Praktisk matematikk
|
Basisfag
|
- To-lærarsystem for å styrke enkelt elevar i heil klasse eller einetid. - Mindre grupper med tilpassa vanskegrad (høg / lav vanskegrad) og arbeidsmåte i klasse eller på tvers av klassetrinn.
|
Mål for to-lærarsystem: - Elever kan få hyppigare tilbakemeldingar og hjelp til å halde fokus på arbeidsoppgåvene. Eleven kan får støtte når ein bruker ulike arbeidsmetodar. Konkretisering: Pengar, meterstokk klossar, terningar osv. Tema i desse gruppene / einetida kan vere: - Norsk / Engelsk: - Omgrep - Leseforståing - Rettskriving - Grammatikk - Læringsstrategiar - Matematikk: Automatisering av grunnleggjande ferdigheiter - Rekneartane - Prosedyrekunnskap - Gå igjennom lekse til neste dag / tilpasse fagstoffet / bruk av hjelpemiddel. Gje eleven støtte til organisering og planlegging.
|
Tiltak i basisfag
|
- Elevene skal arbeide med basisdugleikar i faget. - Oppgåvene skal vere tilpassa ut frå kartlegging. Sjå vedlegg «Tiltak i norsk, Tiltak i matematikk og Tiltak engelsk.
|
- Sjå vedlegg.
|
Generelt
TPO- lærar
|
- Eleven kan bruke basis / lettlest versjon av læreverk - Tilbod om lydbøker - Lese støtte og hjelp til å halde konsentrasjon ved prøver. - Tilpassa lekse / leksemengd - Elevane som er i gråsona (oppmeldt / vurdert av PPT) skal ha ein Tilpassa opplæringsplan. - Oppfølging av struktur og orden.
|
- Tilpasse fagstoff og vekeplan til elevens nivå. - Opplæring i bruk av teknikkar og hjelpemiddel. - Samtaler, oppfølging og investering i elever som sliter sosialt eller med åtferd / organisering. Døme: PALS: Sjekk inn / sjekk ut. - Grupper / samtaler for å utvikle den sosiale kompetansen. Døme: PALS: SNAP-grupper.
|